Planvienguts a la calandreta de Pau !

Parc Lawrance : vrespèr partatjat

By 5 juin 2017Accueil, Actualitats

Lo sorelh qu’a senhorat tot lo vrèspe dens lo parc Lawrance, aqueste divés  2 de Junh.

Los eslhèves de CM qu’avèn organizat diferents talhèrs tà har descobrir l’arbo, dens totas sas diversitats e riquessas. Lo public qui’s passejava qu’a profieitat de las nòtas de musica de la boha, de la sonsaina, deu tom-tom, deu vriulon, de l’accordeon e de la flabuta… Lucia Longué, responsabla deu departament de musicas tradicionaus deu Consèrvatòri qu’accompanha los eslhèves deu DEM dens la descubèrta d’aqueths instruments mau coneguts.
Los passants presents qu’an profieitat deu vrespèr auherit dab gran bonur. Dinc aus arbos qui semblavan arregaudí’s de l’eveniment…
Dans le cadre des Rendez-vous aux jardins, en partenariat avec le service patrimoine , ville d’art et d histoire, les élèves de la calandreta de Pau ont organisé une découverte du parc Lawrance et de ses arbres remarquables.

En fin d’après midi, le partage était musical et culturel autour d un goûter organisé par les parents de l’école. Pour cet événement, Lucia Longué et ses élèves du département des musiques traditionnelles du Conservatoire Pau Béarn Pyrénées ont animé une présentation des instruments de musiques traditionnelles. Le public s’est laissé ensuite entraîner dans quelques tours de danses. Les arbres eux-mêmes ont semblé participer à cet heureux échange…

X